0523-794092

ד"ר דולב גילמור PhD

בכל יום נתון, אפשר לראות את דולב גילמור עומד לפני תלמידים או ארגון מקצועי או חוג בית, ומרצה בעניין מענייני הרפואה הטבעית, או מייעץ בתזונה, או מטפל בשיאצו, או
מנחה מטופל במעמקי הנפש בתהליך מתהליכי ההתבוננות הפנימית, או חוקר נושא בספרייה הרפואית או מחבק אחד משש עשרה הנכדים שלו. לחלופין, בכל יום נתון, אפשר לא לראותו כלל, כי הוא נמצא ביער, שקוע בהתבוננות או בקריאה, או שהוא נמצא בעיצומו של אחד ממסלולי שביל ישראל.
 
dolev small1דולב מתגורר במושב מבוא מודיעים משנת 1976 עם אשתו, זהבה (מורה ליוגה), וביחד גידלו שישה ילדים. מבוא מודיעים דאז היה באמצע שומקום: שני אוטובוסים ביום וטלפון אחד במזכירות (11 שנים חלפו, לפני שתושבי המקום זכו לכך שיהיה להם טלפון פרטי בבית). כיום, מבוא מודיעים נמצא ליד כביש 443 הסואן, ולמרות הקידום והאכלוס באזור, המושב עדיין שומר על אופיו הפסטורלי.
 
במשך עשרים שנה, עסק דולב בעיקר בחקלאות אורגנית, ובשנת 1998 החל בהסבה מקצועית לתחומי הרפואה הטבעית. הוא למד בקולג' הישראלי לרפואה טבעית, שם סיים את לימודי השיאצו והרפלקסולוגיה לרמת בכיר (וגם את לימודי פרחי באך וארומתרפיה), והתחיל בלימודי תזונה. כאשר הקולג' פשט רגל, עבר דולב אחרי מוריו למכללת רידמן, שם הוא סיים עוד שלוש שנים של מסלול התזונה, ושם הוא גם לימד שיאצו בתור עוזר למורה בכיר.
 
שנתיים לאחר סיום לימודיו ברידמן, חזר דולב למקום כמרצה בתחום התזונה האורתומולקולרית, ומאז מעביר קורסי תזונה במכללת שלם בירושלים. את נושא הדמיון המודרך למד דולב בקורס שנתי אצל ד"ר נמרוד שיינמן במרכז הישראלי לרפואת גוף-נפש, ובנוסף, עבר השתלמות ב-Soul.Retrieval אצל השמאן אלברטו ווילולדו בחו"ל. בקיץ 2008, השתתף דולב בסדנה בת שבוע עם ד"ר בריאן וייס, המוביל בתחום תרפייה באמצעות שחזור גלגולים ומחבר ספר "שורשים ושיעורים בזמן".

דולב קיבל את התואר PhD בנטורופתיה מאונברסיטת קליפוניה FCE, מוסד המעריך את תכניות הלימודים במדינות אחרות ומעניק תוארים השווים לתוארים בארה"ב.
 
במשך השנים, העביר דולב הרצאות וסדנאות רבות בתחומי התמחותו. הוא מרצה במכללת שלם ומטפל בקליניקה שלו במבוא מודיעים, וכאשר יש צורך מיוחד לכך, גם בבית הלקוח.
 
דולב הוא חבר בארגון העולמי לרפואה אורתומולקולרית, בארגןן הבינלאומי לטיפול בסכיזופרניה, בארגון פרייס-פוטנגר ובאגודה הישראלית לנטורופתיה
 
Dolev Reuven Gilmore is a member of the International Society of Orthomolecular Medicine, the Price-Pottenger Nutrition Foundation, the International Schizophrenia Organization and the Israeli Association of Naturopaths.
  • חלומות רעים נעלמו

    חלומות רעים נעלמו: במשך כמה חודשים סבלתי כל לילה מסיוטים. כבר מלילה הראשון שישנתי על הסדין, הסיוטים נעלמו! אחרי שבועיים ישנתי לילה אחד במקום אחר, בלי הסדין, והסיוטים חזרו. חזרתי הביתה ושוב החלומות בסדר. אליענה גילמור

קבע עוד היום פגישת ייעוץ עם דולב

שם(*)
Please type your full name.

טלפון
Invalid Input

דוא”ל(*)
Invalid email address.

תיאור הבעיה
Invalid Input

confirm
Invalid Input

Vitamin-c-banner

הרצאות וסדנאות באנר

לשחרר באנר