0523-794092

פגישת ייעוץ

דרגו מאמר זה
(0 הצבעות)

אחד המורים הטובים שלי, ד"ר דויד חפץ, הלך ושב לפני הכיתה. פתאום הוא עצר, פנה אליני כקבוצה וכיחידים, הצביע אלינו ואמר

בתקיפות, 'כל אדם שאתה רואה ברחוב, צריך אותך!!' דבריו מנחים את דרכי במשך כל השנים. התזונה היא אחד השבילים החשובים ביותר בטבע. עבור אנשים בריאים, התזונה היא רפואה מונעת, וכדאי להם לפנות לייעוץ תזונתי בעוד מועד. לאלה שכבר לא כל כך בריאים, התזונה היא הרפואה הראשונית, שעוצמתו אינה מוערכת מספיק.אם כל התרופות ייזרקו

הרפואה האורתומולקולרית גורסת, שרוב התחלואה, מקורה לא בחיידקים ווירוסים, לא בגנטיקה, לא מהשמים ולא מאפס, אלא בשולחן - במה שיש בו ובמה שאין בו! איכותו של המזון כיום אינה כפי האיכות שהייתה לו פעם. רוב האוכלוסייה כיום סובל מחסרים תזונתיים - זאת אומרת, מרמה כזו או אחרת של תת-תזונה. אפילו ההשמנה היא תוצאה של תת-תזונה! הגוף חסר רכיבים תזונתיים, ולכן המתג שסוגר את הרצון לאכול, אינו יורד. האדם ממשיך לאכול, עבד לפקודה פנימית בלתי מנוצחת, המצווה עליו לחפש אחר החסר.

לייעוץ התזונתי שלי יש סגנון מיוחד: הוא מלווה בשאלות רבות והקשבה עמוקה - מעין סוג של בלשות. הפגישה הראשונה, בת שעה וחצי או יותר, מיועדת להבנת המטופל ולהבנת הנסיבות שהובילו אותו לטיפול. לאחר התשאול המדוקדק, המטופל מקבל את התרשמותי הראשונית, משימות כמו שינויים ואורח החיים, בדיקות דם שנדרשות, אם ישנן כאלה, וברוב המקרים, תוספי תזונה המתאימים. נקבע פגישת ההמשך אם יש צורך בכך.

הפגישה השנייה מיועדת לבירור נוסף של כל העניינים ולהתוויית הדרך למעקב, הכול לפי הצורך ולפי הרצון של המטופל.

בין המטופלים המגיעים למרפאה מכל הארץ, ניתן למצוא מטופלים הבאים עם בעיות מורכבות, שהיו כבר אצל רופאים ומטפלים רבים, ועדיין מחפשים אחר מרפא. הגישה המיוחדת אצלנו, הרצון לעזור והנכונות לחקור כל דבר, מעניקים ערך מוסף לכל מי ששואף לחיים בריאים יותר.

למידע על הטיפולים המוצעים במרפאה שבילים ברפואה טבעית

צור קשר להזמנת תור

תגובות

  • שיאצו ודמיון מודרך

    "אלוהים שלח לי את דולב"

    אני בן 40 בחור בריא בדרך כלל. עוסק בספורט, עובד פעיל, את ל-4 ילדים. בקיצור, משפחה ישראלית ממוצעת.

    בגיל 37 הרגשתי שכוחותיי אוזלים, מתח רב המצטבר בראש ובגוף הולך והערם וגורם לתחושת עייפות וכאבים מתמשכים,

    קרא עוד ...

Vitamin-c-banner

הרצאות וסדנאות באנר

לשחרר באנר